پیامک عاشقانه || اس ام اس جدید || جملات زیبا

پیامک عاشقانه || اس ام اس جدید || جملات زیبا

 

 

دلتنگی ام برایت به اندازه مادریست که آخرین سرباز باز گشته از جنگ پسرش نبود .
 

 

 

دلم دلگیره این روزا
تنم دلتنگ موندن نیست
دیگه دلواپس روز و
به تاریکی رسوندن نیست
 

 

 


شاید اشکال کار اینه : چون بخشی از نژاد آریایی از ۲ قوم مادها و پارت ها به وجود اومدن ، برای همین تمام مشکلات تو مملکت یا از طریق پارتی حل می شه یا مادی !
 

 

 

زندگی همیشه شانس دیگری به شما میدهد ، که اسم آن فردا است
 

 

 

خدایا زندگی کردن آرزوی همه ماست ، اما خوب زندگی کردن را فقط با او می خواهم
 

 

 

ستارگان بی شرمانه چشمک میزنند به ماه …
ماه اما همچنان ماه من است !
 

 

 

بعضی ها هستن وقتی به ما میرسن با کلی اعتماد به نفس میگن “من با بقیه فرق دارم و مثل همه نیستم” ، بعد معلوم میشه تنها فرقشون اینه که از بقیه خیلی بدترن !
 

 

 

میگن رایتل عکس طرف را نشون میده …
میگه کارمون در اومد از بس به داخل گوش این و اون نگاه میکنیم ، حالمون به هم میخوره !
 

 

 

 

برای هرکس که رفتنی ست ، فقط باید کنار ایستاد و راه باز کرد ، به همین سادگی !
 

 

 

 

چه ستی میشود دستانمان کنار هم ، بی شک !
هیچ طراحی تا به امروز چنین ستی را با هم جور نکرده است
 

 

 

 

دشمنانت را فراموش کن ، گاهی یک دوست کاملا مورد اعتماد می تواند تو را به خاک سیاه بنشاند !
 

 

 

تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم ، گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد !
 

 

 

 

کوچه های علی چپ برفی اند ، آهسته بروید …
 

 

 

 

حجم نبودن تو بیشتر از بودن من است …
 

 

 

 

راه قلبت را نشانم دادی ، حالا که آمده ام چنان نگاهم می کنی گویی نشانی را اشتباه آمده ام …
 

 

 

فاجعه اینجاست که چشم هایم دیگر با من و بغض هایم نمیسازند …
 

 

 

 

رفاقت بار سنگینی ست ، کسی بر دوش میگیرد که یک دنیا “وفا” دارد
 

 

 

داشتنت ماضی بود …
آن هم بعید !
 

 

 

تو کجایی سهراب ، آب را گل کردند
چشم ها بستند و چه با دل کردند
وای سهراب کجایی آخر ؟ زخم ها بر دل کردند
خون به چشمان شقایق کردند
تو کجایی سهراب که همین نزدیکی عشق را دار زدند …
 

 

 

 

نه پلکی میزند عقلم
نه راهی میرود هوشم ،
چراغ خسته ای در انتهای شهر خاموشم
 

 

 

از من فاصله بگیر …
هر بار که به من نزدیک میشوی ، باور میکنم که هنوز میتوان زندگی را دوست داشت
  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 6 آبان 1394برچسب:, ] [ 17:38 ] [ میلاد ]
[ ]